سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زبان درنده‏اى است ، اگر واگذارندش بگزد . [نهج البلاغه]   بازدید امروز: 18  بازدید دیروز: 2   کل بازدیدها: 60843
 
کانون هنرهای تجسمی و صنایع دستی دانشگاه یزد
 
وسایل لازم
نویسنده: مجتبی نعمت الهی(سه شنبه 89/6/2 ساعت 6:49 عصر)

سلام به همه بر و بچه های کانون هنر!!!
من پیشنهاد میدم که امسال کانون هنر وسایل لازم برای هنرجو ها رو خودش تهیه کنه و بفروش برسونه!!!
با این کار خدمت بزرگی به بچه های خوابگاهی کردیم چون بیشترشون نه وقت تهیه وسایل رو دارن و نه میدونن از کجا تهیه کنن و کیفیت وسایلشون مناسب نیست.به همین دلیل من این پیشنهاد رو دادم.هرکس هنرجو هم که خواست میتونه خودش تهیه کنه!!!
اگه موافقین لطفا اساتید کلاس ها لیست وسایل مورد نیاز هنرجویان خودشون رو تو یه نظر در همین پست بنویسن .
لطفا هر چه سریعتر به این کار اقدام کنین!!!!
ممنون و متشکر از همه شما عزیزان.
یاعلی.



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
نمایشگاه برای ورودیهای جدید
تغییر دکوراسیون کانون
نشریه
کالیگرافی
وسایل لازم
جدول
من هستم
نشریه ............................................ضروری
1
2
3
4
5
6
7
[همه عناوین(111)][عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| فهرست موضوعی یادداشت ها ||
هنر .
|| مطالب بایگانی شده ||
دی 1388

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
کانون هنرهای تجسمی و صنایع دستی دانشگاه یزد
مدیر وبلاگ : سمیه رحیمی[125]
نویسندگان وبلاگ :
وحیده تشکری (@)[8]

علی رضایی (@)[0]

آرمان مردانی[16]
سعید سبحا نی (@)[42]

مجتبی نعمت الهی (@)[13]

رضا دهشیری (@)[5]

الهام صفا یی (@)[0]

هادی سلیمی[0]
عرفان اریا (@)[3]

آذین اسلامیه (@)[2]

مهرنوش قریب پور (@)[0]

ایران ممتاز[0]
قرزانه توکلی (@)[0]



|| لوگوی وبلاگ من ||
کانون هنرهای تجسمی و صنایع دستی دانشگاه یزد

|| اوقات شرعی ||